Oktoberfestade till fem imorse. Skulle gått upp och fixat tvätten* vid sex. Skedde så att säga inte.
Blev istället väckt vid lunchtid av kavaljeren som dök upp med kanelbullar och croissanter och sen dess har det bara gått utför. Allt planerat plugg har uteblivit och ersatts av ett oupphörligt pratande.
Ingen har gått säker för mitt pratande idag, har attackerat på alla fronter: face-to-face, via telefon och skype och chatt. Mina huvudsakliga offer inkluderar kavaljeren, E, mina flatmates, till och med helt främmande människor i tvättstugan.
Ständigt detta pluggprokrastinerande. Skärpning!!!
/H
*Vi har två fungerande tvättmaskiner för kanske 300 studenter och det går inte att boka tid utan man får gå dit hela tiden och kolla om någon av de två (TVÅ) maskinerna är lediga
Herregud! Värre än lilla sunnersta!
SvaraRaderaNSD
Haha! Bara så du vet är det fritt fram att pratattackera på valfritt internetforum även idag.
SvaraRadera