Höstens stora i-landsproblem är helt klart att jag bor granne med en alldeles för trevlig människa. Alla dessa kvällar som slutar med prat över tekoppar istället för flitigt studerande. Men äsch. Åker ändå hellre härifrån med minnen av fina vänner än med väskan full av bra betyg.
Bra prioritering om du frågar mig! Vem vill studera flitigt när man kan dricka te (och ha roligt)?
SvaraRadera