Ska inte klaga. Älskar ju att plugga litteratur. Och hade hemskt trevligt avbrott i pluggandet i form av långlunch som övergick i långfika tidigare idag. Men. ALLT JAG VILL GÖRA IKVÄLL ÄR ATT ÄTA RISKAKOR I SEGELBÅT. I ullig mössa. Kan inte hjälpas. Orkar ej läsa en enda sida till.

Sötnos!
SvaraRaderaNSD