round ireland without a fridge
söndag 14 oktober 2012
baby it's cold outside
Får ingenting gjort??? Bara skypar och fikar med mina roomies och lyssnar på julmusik (fråga inte). Har åtminstone sökt kurser till våren. Vet att ni alla dör av nyfikenhet.
1 kommentar:
Anonym
14 oktober 2012 kl. 21:19
*döende av nyfikenhet*
Iiih! Berätta! Och älskar rubriken, mysigt värre!
NSD
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Vad har du på hjärtat?
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
*döende av nyfikenhet*
SvaraRaderaIiih! Berätta! Och älskar rubriken, mysigt värre!
NSD