Råkade visst gå ut igår kväll. Vilket resulterade i en imponerade oproduktiv söndag. Har mest skypat? Förstår verkligen inte hur folk klarade av att åka ifrån sina nära och kära innan skype fanns.
Har noll bilder från gårkvällen (as usual). Så här är istället en bild på en av de närmsta och käraste jag har. Hon i blommig klänning alltså. Den lättklädda damen är nån random som vi träffade i toalettkön.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?