så är det för att jag har dött av kombinationen stress, förkylning, sömnbrist och allmänt jävla dåligt humör. Önskar att Lillasyster var här och kunde hjälpa mig att komma på kreativa obscena svordomar. Är i stort behov av kreativa obscena svordomar. Och sömn.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?