Ni vet denhär låten? Rätt trallvänlig, har spelats på radio jättemycket det senaste året?
Kanske att jag är lite efter och att alla andra redan noterat detta men den är SVINÄCKLIG. Den romantiserar våld mot kvinnor. Den är helt enkelt genomvidrig.
Lyssna på texten i första versen en gång. ORDENTLIGT. Och lyssna sen aldrig mer på den. Okej? Bra då säger vi så.
Jag veeeet! Insåg det också rätt nyligen! :O fy fan!
SvaraRaderaNSD