söndag 14 oktober 2012

helgen i korthet

Lördag: Pluggpluggplugg. X Factor och välförtjänt vin med de tappra damerna. Därefter stillsamt firande av födelsedag (inte min. duh).

Söndag: Pluggpluggpl... Nä. Får se. Är uppenbarligen för gammal för att rulla hatt tre nätter i rad. Känns som att jag har rullat bort min hjärna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?