Lördag: Pluggpluggplugg. X Factor och välförtjänt vin med de tappra damerna. Därefter stillsamt firande av födelsedag (inte min. duh).
Söndag: Pluggpluggpl... Nä. Får se. Är uppenbarligen för gammal för att rulla hatt tre nätter i rad. Känns som att jag har rullat bort min hjärna.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?