torsdag 11 oktober 2012

årets mest pretentiösa ursäkt för att inte plugga

Kan verkligen inte fokusera på uppsatsskrivande såhär precis innan tillkännagivandet. Har använt det som ursäkt i en timme nu. Let's hålla alla tummar och tår för en kvinnlig författare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?