måndag 8 oktober 2012

undrens tid är inte förbi

Hade tre jobbiga universitetsrelaterade har-väntat-alldeles-för-länge-med-att-skicka-dethär-mejl att skriva nu i eftermiddag. Var beredd på att få vänta i flera veckor på svar. Som det brukar vara ni vet.

Ägnar fem minuter åt att skriva ihop de första två och skicka. MEN sen hinner jag knappt börja på det tredje mejlet innan jag har två nya mejl i inkorgen, från dom som jag precis mejlade. Sen när svarar universitetsmänniskor på mejl helt sanslöst snabbt?? Och sen när gör två personer från två olika universitet det exakt samtidigt??

1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?