fredag 12 oktober 2012

friday i'm in love

Ledig fredag pga öppet hus! Gillas starkt då man kan gå ut och slå klackarna i taket med eftertryck på en torsdag utan att missa några föreläsningar dagen efter. Tror dock att det är lördag?

Meneh, är det illa att jag börjat tycka att det är helt i sin ordning att gå och lägga sig vid fem-sex på morgonen? En intressant fråga som jag inte har tid att fundera över då jag ska ut på äventyr ikväll och borde gått hemifrån... nyss? Oj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?