Vi kom hem från biblioteket elva igår kväll. ELVA. På hemvägen höll vi på att blåsa bort i en kort men intensiv storm samt tröståt hamburgare på Supermacs.
Och nu sitter vi här igen. Har varit här sen nio imorse, vilket är ohemult tidigt för en sjusovare som mig. Inte blev det bättre av att mitt alarm stängde av sig självt inatt? Vaknade tio minuter innan jag skulle träffa A. Paniken.
Får inte gå hem förrän klockan sex idag och kan inte sluta hosta. Hatar. Exakt. Allt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?