lördag 13 oktober 2012

gissa var jag är just nu

Det är lördag. Klockan är halv elva på morgonen. Och jag är på biblioteket! Är mycket mycket stolt över mig själv. Vi är ett litet gäng tappra damer som bestämt oss för att ta oss i kragen och plugga hela dagen. Som sagt, mycket mycket stolt. Och lite lite sömnig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?