torsdag 11 oktober 2012

säger du uppsatsdeadline så slår jag dig i huvudet med närmaste bok

Ska inte klaga. Älskar ju att plugga litteratur. Och hade hemskt trevligt avbrott i pluggandet i form av långlunch som övergick i långfika tidigare idag. Men. ALLT JAG VILL GÖRA IKVÄLL ÄR ATT ÄTA RISKAKOR I SEGELBÅT. I ullig mössa. Kan inte hjälpas. Orkar ej läsa en enda sida till.


1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?