Gullmamma* har skickat hit min höstjacka. Finurlig som hon är så hade hon även petat ner marabouchoklad och Pågens kanelgifflar i paketet. Knaprar i skrivande stund choklad i min älsklingsjacka. Lyckan!
Nu ska jag och jackan ut och dricka öl med roddare och sen blir det trad session med en rumskompis som är lika svag för sånt som jag.
/H
*Var gullpappa kanske också involverad? Oklart.

Passar kanske extra bra idag för det är kanelbullens dag :o) Puss, puss Mamma Muuuuu
SvaraRadera