Dagens (okej årets) pepp: När folk tror att jag är från England! Eller Irland! Och att det händer så himla ofta nuförtiden. DEN KÄNSLAN. Börjar närma mig mitt mål i livet.
Dagens depp (okej inte så mycket depp som mer total panik): Att jag väntat till exakt sista minuten med att kolla upp hur i helvete man får ordning på sin kandidatexamen när man pluggat fristående kurser på en massa olika universitet och har två utbytesterminer i bagaget. Den känslan. Inte den bästa.
Men ååh, att folk tror att du är från England! Att närma sig målet i livet, indeed indeed. Inte lika pepp på kandidatoron men jag tror att det löser sig! Det gör det alltid. :)
SvaraRadera