Överlevde redovisningen och veckan från helvetet. Men det är lite mycket nu.
Trodde denna veckan skulle bli bättre, har "bara" en massa böcker att läsa. Kul att böckerna handlar om slaveri, barnsoldater, Förintelsen och kärlekspar som mördar varandra. Orkar ej.
Och alla är förkylda och har hjärtesorg och skriver uppsatser till långt in på natten.
Nämen :O uschanimej! Har en bok att rekommendera starkt till dig ^^
SvaraRaderaPuss från NSD