tisdag 9 oktober 2012

note to self

I mitt nästa liv ska jag INTE läsa en massa kurser vid olika universitet. Skrev precis världens längsta mejl till en studievägledare.

"Och så har jag läst 90 hp här eller egentligen typ 120 och så 30 hp där och 15 hp på ett annat ställe och så har jag 45 hp tillgodoräknade utbyteskurser också för att krångla till det lite extra...". Osv osv.

Blev trött på mig själv halvvägs igenom. Stackars studievägledare.

1 kommentar:

  1. Äh! Det är ju sånt en studievägledare är till för! ;)
    NSD

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?