Har tillbringat kvällen på myspuben. Försökte dock vara hälsosam (...?) och körde på kaffe istället för öl. Stort misstag. Note to self: hinka aldrig mer i dig massa kaffe på tom mage. Är så hyper och darrig och ofokuserad så det är inte sant?
Och nu har jag en dejt med Plato, Aristoteles, Hegel, Kant, Marx, Engels och Nietzsche till råga på allt. Alldeles för många filosofiska gubbar på en gång. Om du frågar mig.
You can do it! ^^
SvaraRaderaNSD
okej. nu kommenterar jag bara för att jag tycker att det är YTTERST FJOMPIGT att alla inlägg avlutas med "upplagd av LISEN". Innan dagen är slut ska du ha skaffat gmail och bloggen ska skrivas över på dig. PUNKT. /benjamin
SvaraRadera