Nu har jag slagit mitt eget rekord. Fjorton timmar. Minus lite fikapauser förstås. Men ändå. Har skrivit ihop en hel redovisning och en halv uppsats och gått på två seminarier och blivit retad för mitt utbildningsval.
Imorgon såhär dags är redovisningen över!!! Imorgon såhär dags är jag antingen jättefull eller sovandes. Hoppas på det första alternativet.
Heja :D
SvaraRaderaNSD