tisdag 3 april 2012

vid närmare eftertanke

Såhär va: det är faktiskt lika mycket deras hus som mitt (det vill säga inte alls, för vi hyr ju rum av en landlord) så dom har PRECIS lika stor rätt att vara här som jag har. Som tur är verkar det bara vara folket på övervåningen som kommit tillbaka så förhoppningsvis kan jag ockupera hela nedervåningen veckan ut.

Och sen är det ju dethär med Dracula. Jag har bara några kapitel kvar i Dracula MEN är djävulskt mörkrädd så vågar ej läsa den när jag är ensam hemma. Men nu när dom är här så kan jag skylla alla läskiga oförklarliga ljud i natten på dom.

Sammanfattningsvis vill jag säga till mig själv: skärp dig nu, var glad att du kan läsa Dracula ikväll och glöm för guds skull inte att köpa mjölk.

/H

1 kommentar:

  1. Åh vad jag saknar dig! Ska svara på ditt mail så fort jag kan:-)
    Puss från NSD

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?