söndag 22 april 2012

om ni undrade

Så möttes vi på halva vägen genom att hålla oss till den ursprungliga planen. Det blev alltså trerätters och feelgoodbio (Salmon Fishing in the Yemen). Samtliga inblandade blev mätta och feelgoodade.

Nu ska vi strax bege oss in till stan för brunch och lite fönstershopping. TROR jag i alla fall. Taxin är här om fem minuter och man vet ju aldrig om kavaljeren hinner ändra sig innan dess....

/H


1 kommentar:

  1. Lyxigt värre! Hoppas filmen var bra:-)
    Puss från NSD

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?