torsdag 5 april 2012
morgonpromenaden
Om någon var nyfiken på hur irländsk morgonpromenad ser ut. Nu är det packelipackande som gäller för 01.10 går bussen från campus till Dublin Airport. Dethär med att åka nattbuss och komma fram till flygplatsen 04.30 (dvs tre timmar innan avgång) känns inte längre som en jättebra idé.
Tur i alla fall att världens bästa E ställer upp med skjuts från Arlanda! Alla borde ha en E, bästa vän och privat chaufför i ett. Och om man ber riktigt snällt så kan hon även härma en havsutter.
/H
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)



Ååååh så fiiiint!!!
SvaraRaderaNSD