måndag 23 april 2012

just nu

Delar upp bilderböcker till en redovisning med mina kursare. Har varit med om jobbigare skoluppgifter. Älskar barnlitteraturkursen lika mycket som jag ogillar mina rumskompisar!

/H

1 kommentar:

  1. Härligt :D (och flytta! ^^)
    Och som svar på din kommentar: ja vi jobbar i trädgårdar också (mest på helger) och har fått rätt många napp faktiskt :D
    Puss från NSD

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?