Delar upp bilderböcker till en redovisning med mina kursare. Har varit med om jobbigare skoluppgifter. Älskar barnlitteraturkursen lika mycket som jag ogillar mina rumskompisar!
Härligt :D (och flytta! ^^) Och som svar på din kommentar: ja vi jobbar i trädgårdar också (mest på helger) och har fått rätt många napp faktiskt :D Puss från NSD
Härligt :D (och flytta! ^^)
SvaraRaderaOch som svar på din kommentar: ja vi jobbar i trädgårdar också (mest på helger) och har fått rätt många napp faktiskt :D
Puss från NSD