söndag 11 november 2012

pappas flicka

Idag saknar jag min pappa extra mycket. Varför? Kanske lite för att det är fars dag men mest för att han är bäst. Helt enkelt.

Sitter här och fånler och tänker på alla gånger han gjort frukost på sängen till mig (exakt hur många gånger behöver vi inte gå in på för då blir jag generad), alla fina mejl han skrivit till mig när allting varit dåligt, på att han har lärt mig cykla och dricka whisky (ej samtidigt).

Jag saknar att höra pappa spela gitarr sent på natten när han tror att alla andra gått och lagt sig. Och att han smygflyger sin radiostyrda helikopter när mamma inte är hemma fast hon sagt att han inte får, bara en sån grej. Jag saknar dig smyflygaren. Vi ses till jul!

1 kommentar:

  1. jag blir alldeles rörd hannapanna /en jättestor kram från din pappa, hoppas vi kan höras ikväll per telefon eller mail stora stora jättekramar!!!
    P.S första gången jag kommenterat en blogg! D.S

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?