torsdag 1 november 2012

öppet kärleksbrev till emma

Har skypat i 3,5 timme med världens i särklass bästa individ.

Jag: "Visst känns det som att vi håller med varann mer nuförtiden?"
Emma (på fullt allvar): "Nej det håller jag inte med om."

Och en fantastisk grej är att hon kommer hit nästa helg. Om en ynka liten vecka kommer hon hit och förgyller mitt liv! Ord kan ej beskriva hur mycket jag ser fram emot detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?