fredag 30 november 2012

neurotisk nattuggla says

Hatar att få uppsatssnilleblixtar sent på natten därför att
1) jag blir så uppe i varv att jag inte kan sova
2) det jag tycker är genialiskt klockan 3 morgonen ofta ter sig mer mediokert i dagsljus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?