Vaknade vid elva efter 13 timmars underbar underbar sömn. Känner mig som en Disneyprinsessa, utvilad och kärleksfull.
Note to self: SOV. Förihelvete. Hela oktober har varit en så oerhört märklig månad. Känner spontant att allting kanske varit mindre märkligt om jag prioriterat dethär med sömn lite oftare.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?