torsdag 15 november 2012

okej vet att jag är sjukt efter här men...

Imorse läste jag om Savita och drabbades av akut hemlängtan. Sen såg jag dethär klippet och då gick min hemlängtan över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?