torsdag 8 november 2012

någon? nej?

Snart ska jag gå ner till campus och fråga min African Lit-lärare vad jag fick för betyg på presentationen. Det kan mycket väl vara så att jag blev underkänd. Eller knappt godkänd.

Någon som har lust att följa med mig dit och hålla mig i handen?

1 kommentar:

  1. Det kan också mycket väl vara så att du fick högsta betyget! :)
    NSD

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?