måndag 5 november 2012

det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur sin kropp

Åh vet ni helgen har varit så himla fin. Den började storslaget med att två ambitiösa skandinaver bjöd på good old husmanskost. Resulterade i extrem paltkoma och lite lite hemlängtan. Sen gick vi till Stables, förstås, och det regnade bara pyttelite på hemvägen.

Sen blev hela lördagen och söndagen en enda röra av 3-timmars skypedejter, vindrickande, hysteriska skrattanfall, födelsedagsfirande, sovmornar och fantastiskt onyttig mat.

Och det finns så jäkla bra människor här, precis som på alla ställen. Såna som märker när nåt är fel och skickar sms i stil med "hur mår du? du var märklig igår men det är okej".

PS. Ursäkta alla citaten i de senaste inläggen men bloggen är ett så bra ställe att spara sånt på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?