Har blivit bjuden på middag två kvällar i rad nu. Av olika människor dessutom. Misstänker att det beror på att folk förfäras över min totala brist på matlagningsskills och ser det som sin plikt att tvinga på mig lite ordentlig (och svingod!) mat.
Fast min sanslöst charmiga personlighet kanske också har lite med saken att göra. Finns det något trevligare än middagsgäster som inte lyfter ett finger för att hjälpa till med matlagandet utan parkerar sig i soffan och pluggar?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?