Ni vet när man vaknar på morgonen och frenetiskt försöker gnugga bort mascarafläckarna under ögonen och plötsligt inser att NEJ DET ÄR INTE GÅRDAGENS SMINK DET KALLAS SÖMNBRIST.
Har inte sovit... alls? Det hemska är att jag överdriver bara lite grann. Vad göra? Måste vara dunderproduktiv idag ju. Har hittills provat att lyssna på denna låten jättehögt, dricka te och störa mig på Sherlock Holmes.
Lyssna på aggressivt peppig musik verkar funka bäst. Repeat. Hej tisdag. Hej regnmoln. Hej A som jag skulle träffat här utanför för fem minuter sen. Nu kör vi.
Heja H! Tror redovisningen kommer gå lysande trots tidsbrist! (dock mkt obehagligt med våldtäktsscenerna)
SvaraRadera