Vi pluggar och pluggar men det tar aldrig slut. Och när vi inte pluggar så fikar vi i timmar. Sen ska det tvättas och skypas och plötsligt är det kväll igen. Tiden går lite för fort nu. Börjar bli hemskt sentimental. Har inte riktigt fattat att jag inte ska bo här efter jul.
Ta till exempel alla dedär människorna som man man sitter bredvid på föreläsningar och dricker te med på raster men aldrig hänger med på fritiden. Såna där som verkar jättetrevliga och man skulle säkert ha kul ihop men det blev som aldrig av att lära känna varann ordentligt. Och nu är det förseeent. Orkar inte. Fan ta dig tiden.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?