tisdag 6 november 2012

hur jag känner mig


Lite såhär känner jag inför det faktum att
a) jag har två viktiga redovisningar på onsdag
b) men knappt börjat på någon av dom pga allmän idioti + att jag och A pratat bort hela kvällen
c) ägnat den senaste timmen åt att googla våldtäktsscener i Hollywoodfilmer (TILL REDOVISNING)
d) ska gå upp om 6 timmar

Vill dra täcket över huvudet och inte kliva upp igen förrän på fredag. Bu-fucking-hu.

1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?