fredag 9 november 2012

hatkärleken till icon

20.30. "Vi kan gå varsomhelst ikväll men absoluuut inte till Icon. Alltså jag åker hellre hem än går till Icon igen."
22.30. "Om det är JÄTTELÅNG kö till alla andra ställen så kanske vi kan gå till Icon. Fast det kommer inte vara roligt."
00.30. "Icon! Let's gå till Icon!"
02.00."ICON!!! Varför går vi inte hit oftare???"

Innan hatälskade Icon hann vi med att trycka i oss obscena mängder ost och vin och dricka öl på min favoritpub (ni vet den med katterna och öppna spisen osv).

Somnade alldeles för sent, vaknade alldeles för sent och snart kommer Emma hit. Måste a) klä på mig b) städa upp här c) lista ut var bussen lämnar av Emma. Ingen vet! Spänning i vardagen.

1 kommentar:

  1. Ge Emma en jättebamsekram från mig
    ha så kuligt nu i helgen
    Puss, puss
    Mamma Muuuuuu:o)

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?