fredag 2 november 2012

alltså dethär händer inte

Tentaperioden är 8-21 december. Jag har bara två tentor. Klart som fan att jag har den ena 20/12 och den andra 21/12. Är så jävla sur så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?