Här är lite bilder på vårt (på bilderna nystädade) hus! H och jag bor på nedervåningen med tre tjejer, dom tre andra tjejerna har ett vardagsrum och kök på övervåningen så vi tog kort på "vår" del.


Vårt vardagsrum! Med en liten liten liten öppen spis, två asköna lädersoffor och angränsande kök.

Om man vänder sig ett halvt varv så ser man köket - kompakt men mysigt. När vi inte har linsöverstålande solsken från köksfönstret så ser man några kullar och en plätt gräsmatta.

Om man från köket vrider sig åt höger så ser det ut så här; en jävla massa dörrar. Den öppna dörren till vänster är mitt rum, längst bort är två badrum och sen så har vi H's dörr i krokarna till vänster + tre rum till.

Mitt rum! Smärre anarki för tillfället, kan la ta bättre bilder någon gång. Till höger är mitt älskade miniminimini-walk-in-closet och the rest is pretty obvious antar jag (någonstans under kläderna finns min säng)
/L
vilken skillnad från förra adressen! Vilket lyft!! Puss, puss mamma muuu
SvaraRadera