tisdag 30 augusti 2011

runt campus utan hjärna

Har ägnat alldeles för stora delar av idag åt att ömsom kallsvettas av ångest, ömsom svära så grovt att jag nästan fått mig själv att rodna*. Och allt är CSNs fel. CSNs systematiska försök att förstöra min ekonomi och psykiska hälsa har drivit mig till vansinne de senaste veckorna och idag kulminerade det i att de ville ge mig alldeles för mycket pengar för högskolepoäng som jag inte angett i min ansökan. Ursäkta den internetifierade köksfranskan men WTF?

Satte mig nyss ner för att skriva ett argt mejl till CSN och be dem ordna upp allt trassel samt simma över hit och be mig om ursäkt på momangen. Bestämde mig dock för att dubbelkolla siffrorna en gång till och insåg att det bara var jag som är dum i huvudet. Hann känna lättnaden sänka sig över mig som en fridfull filt en kort stund innan min teknikpanik slog till. Hur loggar man ut från den sabla facebookchatten och varför hoppar min och kvartsskottens konversation mellan ovanämnda chatt och mejlen där den hör hemma?!

/H

*Tack och lov att detta storslagna svordomsmaraton bara pågick i mitt huvud

1 kommentar:

  1. Haha, hade gärna velat se hela csn simma över till Irland. Vad skönt att det löste sig sen!

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?