onsdag 31 augusti 2011

liveblogg

Bandet är fantastiskt, bodhrán ännu inte sedd, men vi pimplar Guinness och Irish Coffee till Irlands ära ändå!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?