tisdag 30 augusti 2011

lisens petrus

Lisen efter att ha visat mig Erik & Mackan-klippet Det tuttar upptaget:
"Dethär... dethär är det jag bygger mitt liv på."

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?