måndag 29 augusti 2011

dagsrapport

Trots en princip sömnlös natt har vi faktiskt bara rykt ihop en endaste liten gång idag. Över något så dumt som katters levnadsvanor. Bör man låta utekatter sova inne om de jamar gulligt? Själva har vi enats om att vara oense.

Förutom att vara osams i hela fem minuter har vi pysslat och handlat mest hela dagen. Travat fram och tillbaka mellan ett köpcenter och vårt nya hem med famnarna fulla av täcken, tekoppar, sängkläder och mat. Så nu sitter vi här och myser i våra nybäddade sängar och sörplar te ur nyinköpta tekoppar och hoppas att denna kväll kommer att involvera mer stillasittande och mindre hysteriskt hoppande på dansgolv än gårdagen. Men eh, vila kan man ju göra när man är död eller hur var det nu?

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?