onsdag 31 augusti 2011

bloglovinnn

Följ vår blogg med Bloglovin!

P.S. Tekniksnillet! Detta inlägg är enkom och enbart för att du ska kunna lägga till vår blogg på bloglovin om du känner för det, men sagda sajt måste ju tracka ner våran adress först, därav länken.

P.S. II. Förkylningen tar sakta men säkert över så vi satsar på tidig kväll i vårt VARMA rum. Med ELEMENT. Allt blir så mycket mer EXALTERAT i VERSALER.

P.S. III Ja, design ändrad igen. Webbansvarig/tekniskt efterbliven kladdar med mallar och typsnitt och det blir måhända aldrig klart. Omväxling förnöjer!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?