tisdag 30 augusti 2011

the lord of the land

Han kom hit, han flängde runt och han stack. På fruktansvärt snabb och oartikulerad irländska svarade han på våra smått förvirrade frågor, gav oss några förlängningsuttag och klippte åtta och en halv kvadratmeter gräs (inte av ren lathet; vår uppfart är inte större än så). Även om vi förstår knappa femtedelen av vad han sa så verkar han sjukt trevlig!

Efter att ha svurit på CSN, druckit te och kollat på That 70's Show (aktiviteter utan inbördes ordning) ska vi sticka iväg och hälsa på campus. Om vi hittar dit, dvs.

1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?