Designen knallar och går! Är fruktansvärt trött på blogger.coms oförmåga att tänka utan för lådan gällande format och mallar; vill man ha något skräddarsytt får man ta till html-nål och formaterings-nål för att få till det. Men nu jävlar! Ska det fungera.
Textstilar ska fixas till, vi måste komma upp på bloglovin och litta annat krafs men bra blir det.
Nu; nachos och youtube-festival.
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?