tisdag 30 augusti 2011

livets mysterier och kärlek till ett element

Varför går vi ut en kväll som i söndags när vi är toktrötta och precis klivit innanför dörren i vårt nya hem istället för att gå ut ikväll när vi faktiskt planerat det? Det kan bero på att vi båda blivit förkylda. Det kan också ha att göra med att vi är onaturligt fästa vid vårt lilla element. The lord of the land är dagens hjälte.

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?