H har snott min dator för att skajpa med min svåger så jag får dras med hennes dator i en helmuppig webbläsare; allt är totalt oproportioneligt.
Hur som haver! Idag hittade vi LIDL - vi gick loss bland hyllorna med Limericks antagligen största kundvagn och lyckades till och med inhandla samtliga ingredienser till middagens tortellini. Dessutom hann vi med en tur in till stan för att samla ihop sjuhundrafjortontusen dussin turistbroschyrer och fixa irländska SIM-kort.
Nu käkar jag yoghurt med äpple till efterätt (H och jag insåg att fyra månader på Irland med chips och jaffakakor i en flat utan speglar kan resultera i horribla expanderingar och eventuella garderobsbyten) och snart så ska vi eventuellt sticka ner till campuspuben och kolla in lite irländsk live-musik. Är FETT nyfiken på att se hur en bodhrán ser ut.
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?