Det blir tydligen Lund i vår. Ungefär halva jag är jättejättepepp på södra Sverige, gulliga kullerstensgator och framför allt att ha Lillasyster och annat fint folk nära igen.
Andra halvan av mig vill kedja fast mig i närmaste träd (eller bardisk) och stanna här ett och ett halvt år till. Gärna ännu längre.
Så... Peppen. Och deppen? Varför måste livet krångla till sig så mycket hela tiden.
Iiih spännande (och trist)
SvaraRadera<3
NSD
alltså det finns ju träd i skåne också. framförallt bardiskar. båda går i alla fall att klätta i/på
SvaraRadera/benjamin