Med risk för att verka otrevlig och otacksam och annat på o: Jag vill verkligen verkligen inte åka hem. Nånsin. Jag sitter och tittar på löjligt dyra korridorsrum i Lund och känner bara NEJ i hela kroppen. Det är inte så mycket en klump i halsen som att hela jag är en klump av ledsenhet just nu.
Igår irrade jag runt i Castletroy hela kvällen. Var så himla glad på varje ställe jag hamnade på och så himla ledsen just därför. Aldrig mer beställa för stora pizzor till Ms lägenhet i Cappavilla. Aldrig mer ta en öl på Stables fastän vi sa att vi skulle stanna hemma denna veckan. Aldrig mer plugga literary modernism i ett kök i Groody klockan tre på morgonen, där någon ligger skavfötters med mig i soffan och spelar zombiespel medan en annan sjunger Håkanlåtar för oss med enorm inlevelse.
Ikväll måste jag krama M hejdå och imorgon är det bara en vecka kvar tills jag åker hem. NEJ, som sagt. Vill inte.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?