lördag 1 december 2012

älskade älskade stables

Vi välkomnade december med bravur. ÅH vad jag kommer sakna fredagskvällar på Stables. Alla är alltid där och det är så himla fint.

Särskilt nu när det börjar närma sig jul och de spelar Fairytale of New York och All I Want For Christmas Is You femtielva gånger och alla sjunger med så högt de kan varenda gång. Och sen spiller vi öl på varandra och kramas och inte dansar så mycket som hoppar runt tills klockan slår jättesent och vi vinglar hemåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?